DEMO DAY: Επενδυτικό ενδιαφέρον για μια από τις τρείς ομάδες του Light Hub

DEMO DAY: Επενδυτικό ενδιαφέρον για μια από τις τρείς ομάδες του Light Hub

Την Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου στις 18:00 πραγματοποιήθηκε στο Impact Hub Athens στην Αθηνά, το DEMO DAY.

Οι τρείς ομάδες της αποστολής του Light Hub λάβανε χρήσιμη ανατροφοδότηση για τις ιδέες που παρουσιάσανε, ενώ μια από τις τρείς ομάδες, κέρδισε το ενδιαφέρον των επενδυτών. Σε κλειστή συνάντηση δοθήκαν διευκρινήσεις, συζητήθηκαν οι όροι της επένδυσης και καθορίστηκαν τα επόμενα βήματα.   

Στο σύνολο τους όλες οι ομάδες, δημιουργήσαν θετικές εντυπώσεις για την προετοιμασία και τη δομημένη παρουσία τους. Οι ομάδες επιστρέψανε με σημαντική εμπειρία από την συμμετοχή, καθώς με το πέρας των παρουσιάσεων, είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν με ειδικούς και επενδυτές, θέματα και προκλήσεις των επιχειρηματικών τους ιδεών.

Η δράση πραγματοποιήθηκε ως συνδιοργάνωση της Δομής στήριξης του Επιμελητηρίου Έβρου Light Hub σε συνεργασία με το Impact Hub Athens και αποτελεί μέρος της ευρύτερης δράσης Rural Incubators, μια δράση που συντονίζει το Impact Hub Athens με την υποστήριξη του ιδρύματος Google.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥ LIGHT HUB

Ομάδες της Δομής Στήριξης Επιχειρηματικότητας του Επιμελητηρίου Έβρου που συμμετείχαν στην σκηνή του Impact Hub Athens. 

Graphometrics

αναπτύσσει ένα λογισμικό που θα λειτουργήσει ως τεστ προσυμπτωματικού ελέγχου και ιατρική εξέταση για τη νόσο του Πάρκινσον, χρησιμοποιώντας τη Μηχανική Μάθηση & ΑΙ. (https://www.lighthub.gr/graphometrics/)

NEREID

είναι μια start-up εταιρεία που παρέχει ολοκληρωμένα συστήματα διαχείρισης πολλαπλών πλατφορμών για μαρίνες και ολοκληρωμένη υποστήριξη υπηρεσιών για τους ιδιοκτήτες σκαφών. Σκοπός του NEREID είναι να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ των ιδιοκτητών σκαφών και των μαρινών, μέσα από μια καινοτόμο πλατφόρμα. (https://nereid.gr/)

E-waitress

είναι ένας συνδυασμός τεσσάρων εφαρμογών σε μία που απευθύνεται σε εστιατόρια και καφετέριες μέσω των οποίων οι πελάτες μπορούν να δουν το μενού, να καλέσουν το σερβιτόρο και να προσθέσουν την κριτική τους σε πραγματικό χρόνο. Όσο οι πελάτες μπορούν να καλούν το προσωπικό μέσω των smartphone ή των smartwatches τους, οι ιδιοκτήτες έχουν πρόσβαση σε σχετικά στατιστικά στοιχεία και μετρήσεις.(https://e-waitress.gr/)

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ