Τρείς από τις ομάδες που ωριμάζουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες στο Light Hub, θα έχουν την ευκαιρία να τις παρουσιάσουν σε επενδυτές στην Αθήνα.
Στις 14 Φεβρουαρίου, στις 18.00, από κοινού το Light Hub και το Impact Hub Athens, διοργανώνουν «DEMO DAY». Η δράση δίνει την ευκαιρία στις ομάδες, να παρουσιάσουν τα επιχειρηματικά τους σχέδια σε δυνητικούς επενδυτές και να συνδεθούν, με μια κοινότητα επενδυτών περιβαλλοντικού και κοινωνικού αποτυπώματος.
Η διοργάνωση αποτελεί μέρος της ευρύτερης συνεργασίας του Impact Hub Athens με το Light Hub, ως μέλος του δικτύου των 8 αγροτικών θερμοκοιτίδων. Το δίκτυο υποστηρίζεται από το ίδρυμα Google και έχει σκοπό την ενδυνάμωση της επιχειρηματικής κοινότητας στην ελληνική περιφέρεια. Ως μέρος του δικτύου το Light Hub του Επιμελητηρίου Έβρου και το Impact Hub Athens, έχουν υποστηρίξει επιχειρήσεις του Έβρου στην υιοθέτηση περιβαλλοντικά βιώσιμων πρακτικών παρέχοντας εκπαίδευση, καθοδήγηση και συμβουλευτική.
Η εκδήλωση πέραν της χρηματοδοτικής προοπτικής, αποτελεί μια πλατφόρμα διαλόγου και σύνδεσης, όπου οι συμμετέχοντες αξιοποιούν τη συλλογική νοημοσύνη ενός σχετικού κοινού, αποτελούμενου από μέλη της κοινότητας και συνεργάτες, για να αποκτήσουν πολύτιμη ανατροφοδότηση ώστε να εξελίξουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες.
Παρουσίαση Συμμετεχόντων
Στη σκηνή του Impact Hub Athens θα βρεθούν οι ακόλουθες ομάδες:
Graphometrics:. αναπτύσσει ένα λογισμικό που θα λειτουργήσει ως τεστ προσυμπτωματικού ελέγχου και ιατρική εξέταση για τη νόσο του Πάρκινσον, χρησιμοποιώντας τη Μηχανική Μάθηση & ΑΙ. (https://www.lighthub.gr/graphometrics/)
NEREID | The future of yachting experience“: είναι μια start-up εταιρεία που παρέχει ολοκληρωμένα συστήματα διαχείρισης πολλαπλών πλατφορμών για μαρίνες και ολοκληρωμένη υποστήριξη υπηρεσιών για τους ιδιοκτήτες σκαφών. Σκοπός του NEREID είναι να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ των ιδιοκτητών σκαφών και των μαρινών, μέσα από μια καινοτόμο πλατφόρμα. (https://nereid.gr/)
E-waitress: είναι ένας συνδυασμός τεσσάρων εφαρμογών σε μία που απευθύνεται σε εστιατόρια και καφετέριες μέσω των οποίων οι πελάτες μπορούν να δουν το μενού, να καλέσουν το σερβιτόρο και να προσθέσουν την κριτική τους σε πραγματικό χρόνο. Όσο οι πελάτες μπορούν να καλούν το προσωπικό μέσω των smartphone ή των smartwatches τους, οι ιδιοκτήτες έχουν πρόσβαση σε σχετικά στατιστικά στοιχεία και μετρήσεις.(https://e-waitress.gr/)